مقاله سئو به روش نوین - نسخه سوم
بهینه سازی موتور جستجو (SEO: Search Engine Optimization) که در فارسی به آن سئو گفته میشود عملیاتی است برای بهبود دید یک وبگاه یا یک صفحه وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که میتواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد.
به صورت کلی وبگاههایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می آورند.
برای وب مسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو، بخصوص گوگل میباشد.
کتاب سئو به روش نوین، کتابی است جامع و روان در جهت یادگیری بازاریابی اینترنتی، برندسازی اینترنتی و همچنین سئو که با توجه به اینکه در بین اکثر افراد در ایران به نام مختصر سئو شناخته میشود، برای برندسازی این کتاب نام کتاب را سئو به روش نوین گذاشته شده است.
نسخه های مختلف این کتاب نام گذاری خواهد شد و نام این نسخه را با توجه به گسترش مفهوم برند در جامعه اینترنتی فارسی زبان "برند طلایی" یا "Golden Brand" گذاشته شده است.
تفاوت این نسخه با نسخه پیشین، بازنویسی اکثر مطالب به دلیل بالا بردن کیفیت مطالب به حداکثر بوده است. همچنین این نسخه دارای مطالب جدید و تازه ای همچون عناوین جدید سئو، بازاریابی اینترنتی و برندینگ اینترنتی است.
آنچه در این مقاله میخوانید:
SEO چیست؟
معرفی برندهای شاخص سئو؟
لينکها و اهميت آنها؟
روش استفاده از لينکها؟
لينکهای no follow
و ...

عنوان مقاله: سئو به روش نوین - نسخه سوم
حجم مقاله برای دانلود: 987 كيلوبایت || حجم اصلی مقاله: 1.08 مگابایت
زبان مقاله: فارسی
تعداد صفحات: 24 صفحه
نویسنده: معراج زرگر
لینک دانلود: سئو به روش نوین
با سلام خدمت شما دوست عزیز و تشكر از اينكه وبلاگ بنده برای ديدن انتخاب كردی.